زوم کن و زون کن

ساخت وبلاگ

طبق توئیت یکی از کارمندان مایکروسافت احتمال می‌رود امروز شاهد معرفی ۷ بازی جدید برای ایکس‌باکس وان از طریق قابلیت Backwards Compatibility باشیم. با زومجی همراه باشید.

با توجه به توئیت غیررسمی یکی از کارمندان مایکروسافت، بنظر می‌رسد امروز ۲۱ تیرماه ۷ بازی ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان از طریق قابلیت Backwards Compatibility معرفی خواهد شد.

این بازی‌ها عبارتند از:

  • Sonic the Hedgehog 4 Episodes 1
  • Sonic the Hedgehog 4 Episode 2
  • Fret Nice
  • Bionic Commando Rearmed 2
  • Crystal Defenders
  • Neogeo Battle Coliseum
  • Capcom Arcade Cabinet
  • Pac-Man Museum

اگر این خبر صحت داشته باشد، این بار سوم است که مایکروسافت در طول این هفته، بازی‌هایی را به لیست بازی‌های Backwards Compatibility اضافه می‌کند. این شرکت در روز سه‌شنبه بازی‌های Half-Minute Hero: Super Mega Neo Climax ،Flock و Tour de France 2009 را از نسل قبل به روی ایکس‌باکس وان آورده بود.

این خبر می‌تواند شایعه باشد ولی در گذشته وی اخبار دیگری از مایکروسافت نظیر معرفی باندل ایکس‌باکس وان S بازی Gears of War 4 و بازی‌های رایگان ماه جولای مشترکین گلد را زودتر از موعود پخش کرده بود.

منبع: Gamespot

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 384 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:40

با نزدیک‌تر شدن به عرضه بازی مورد انتظار Gears of War 4 و البته کنسول جدید ایکس‌باکس وان S، حالا می‌توانید در یک ویدیو، نگاهی نزدیک‌تر و دقیق‌تر به باندل نسخه محدود Gears of War 4 با این کنسول داشته باشید. 

شرکت مایکروسافت به تازگی ویدیویی از جزییات کنسول ایکس‌باکس وان S به همراه نسخه محدود بازی Gears of War 4 منتشر کرده تا علاقه‌مندان به این بازی بیشتر در جریان جزییات این باندل قرار بگیرند. 

این باندل که هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است، به همراه کنترلر جدید الیت با طرح بازی Gears of War 4 عرضه می‌شود؛ کنترلری که در E3 2016 معرفی شد.

این باندل شامل یک کنسول ۲ ترابایتی ایکس‌باکس وان S، کنترلر الیت با طرح Gears of War 4 به همراه کد دانلود Gears of War 4: Ultimate Edition برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است. 

پیش از این در زومجی خواندید که مایکروسافت در کنفرانس خبری خود در E3 2016 از قابلیت Play Anywhere رونمایی کرد. بازی‌هایی که دارای این قابلیت باشند می‌توانند با یک بار خریده شدن روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ اجرا شوند و این بازی نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌کند.

پیش از این یک تریلر ۶ دقیقه‌ای از بخش داستانی بازی منتشر شد که می‌توانید به تماشای آن بپردازید.  این بازی در نمایشگاه کامیک‌کان که هفته آینده آغاز می‌شود قابل بازی خواهد بود. 

Gears of War 4 روز ۲۰ مهر سال جاری منتشر خواهد شد. 

دانلود 360p | دانلود 720p

منبع: VG247

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 252 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:40

طبق اعلام لجندری پیکچرز ، این کمپانی فیلم‌سازی با بدست آوردن حق ساخت فیلم پوکمون از سال آینده تولید فیلم سینمایی Detective Pikachu را آغاز خواهد کرد. Detective Pikachu در گذشته در قالب یک بازی منتشر شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

خبرمرتبط

به گزارش هالیوود ریپورتر، هنوز جزئیات کاملی از بازیگران و عوامل فیلم اعلام نشده است هرچند، لجندری (Legendary Pictures) امیدوار است تا تولید فیلم از ۲۰۱۷ آغاز شود. علاوه بر این، یونورسال پیکچرز (Universal Pictures) نیز وظیفه توزیع جهانی فیلم را به غیر از ژاپن بر عهده دارد؛ مانند همیشه در کشور ژاپن این کار برعهده توهو پیکچرز (Toho Pictures) است. منابع به هالیوود ریپورتر گفته‌اند که نتفیلکس نیز علاقمند به دریافت حقوق فیلم بوده است.

نخستین بار آوریل امسال بود که زمزمه‌هایی پیرامون علاقمندی لجندری برای کسب حق فیلم پوکمون به گوش رسید و در هفته گذشته نیز به دنبال موفقیت چشم‌گیر Pokemon Go و افزایش اقبال عمومی نسبت به مجموعه، اخباری مبنی بر نزدیک شدن لجندری به توافق پیرامون ساخت فیلم پوکمون در رسانه‌ها منتشر شد.

بازی Detective Pikachu: Birth of a New Team، در فوریه سال جاری برای کنسول 3DS و تنها در کشور ژاپن عرضه شد و هنوز جزئیاتی در رابطه با زمان عرضه این بازی در ایالات متحده منتشر نشده است. تریلر فیلم کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) را می‌توانید از پایین تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

منبع: IGN

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 221 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:40

Salt and Sanctuary را باید یکی از ساخته‌های مستقل و محبوب امسال دانست که با ترکیب صحیح عناصر نقش‌آفرینی با یک گیم‌پلی غنی و الگو برداری شده، منتقدان و بازیکنان زیادی را مجذوب مرگ‌های تمام‌ناشدنی خود کرده است. زومجی در این مطلب به بررسی این بازی می‌پردازد.

برخلاف سال‌های گذشته، این روزها ساخته‌های مستقل با کیفیت و شگفت‌انگیز، هرگز بازی‌هایی نیستند که ناشناخته و نه چندان محبوب باشند. ساخته‌هایی که اتفاقا این اواخر هر سمت و سویی که بروید دارند در رابطه با دنیاهای عمیق و عناصر تکرارناشدنی‌شان صحبت می‌کنند و با تکیه بر حجم بالایی از حقایق، آن‌ها را تجربه‌هایی لازم و بسیار متفاوت می‌خوانند که مثل و مانندشان در هیچ نقطه‌ی دیگری از هنر هشتم پیدا نمی‌شود. علت این ماجرا هم چیزی نیست جز آن که این بازی‌ها دقیقا در نقطه‌ی مقابل آثاری قرار می‌گیرند که بزرگ‌ترین هدف برنامه‌ریزی شده برای آن‌ها «کسب سود قابل توجه سرمایه‌گذاران کمپانی‌های بزرگ» است. این یعنی بازی‌سازان فعال در مراحل ساخت این بازی‌های دوست‌داشتنی، نه به گنجاندن محتویات لازم برای دریافت یک قیمت مشخص ۶۰ دلاری اهمیت می‌دهند و نه ترسی از بیرون ریختن تمام تفکرات تازه و جذاب‌شان برای خلق دقایقی به خصوص و طوفانی دارند. نتیجه‌اش هم چیزی نیست جز آن که برزخ‌های بی‌پایانی همچون ساخته‌های پلی‌دد و زیبایی‌های وصف‌ناشدنی «Ori and the Blind Forest»، در هیچ بخش دیگری از دنیای بازی‌های رایانه‌ای پیدا نمی‌شوند و این سبک از فعالیت، همیشه جایی به خصوص در میان عناصر تشکیل‌دهنده‌ی این مدیوم دارد.

saltpostersmall_largeبا تمام این‌ها، هنوز هم که هنوز است اصولا دنیای بازی‌های مستقل، در نگاه تعداد زیادی از مخاطبان فقط و فقط در آن نقطه‌ای می‌تواند ستایش‌برانگیز و ارزشمند تلقی شود که داستان و روایتی عمیق یا مفاهیمی شگرف را در قاب تجربه‌ی چند ساعته‌ی خود بگنجاند. این یعنی حجم بالایی از دنبال‌کنندگان جدی‌تر هنر هشتم، در عین عشقی که نسبت به این دسته از بازی‌ها و بازی‌سازان دارند، به غلط‌ترین حالت ممکن دیگر ساخته‌های دیده‌شده از سوی این سبک از فعالان حوزه‌ی سرگرمی را فقط و فقط به عنوان آثاری می‌شناسند که باید با آن‌ها صرفا مانند محصولات درآمدزا و نه چندان ارزشمند بازار رفتار شود. بله، من هم شکی ندارم که داستان‌سرایی و خلق معنا و مفهوم در میان این محیط تخت خلق شده از سوی بسیاری از ناشران بزرگ که تنها برای پول و خالی کردن جیب مخاطبان فعالیت می‌کنند، عناصری شگفت‌انگیز و خواستنی هستند که هنر ناب بازی‌»ها را یادآور می‌شوند و به همگان عظمت و پتانسیل این مدیوم برای آفرینش بسترهای متفاوتی از قصه‌گویی را اثبات می‌کنند. اما مشکل از آن‌جایی آغاز می‌شود که می‌بینیم این وسط، خیلی‌ها یادشان می‌رود که ساخته‌های دوست‌داشتنی و جذابی مانند «Nuclear Throne» یا همین تازه‌ترین ساخته‌ی Ska Studios هم بازی‌هایی هستند که تنها به شکلی متفاوت، دقیقا به همین اندازه تاثیرگذار به نظر می‌رسند. ساخته‌هایی که می‌توانند با خلق یک گیم‌پلی مثال‌زدنی و سرشار از تازگی، بزرگ‌ترین رسالت یک بازی که سرگرمی‌ و آفرینش دقایقی جذب‌کننده است را با کمترین چشم‌ داشت تقدیم بازیکنان کنند و با دنیاسازی‌های خالص و اصیل‌شان، تجربه‌هایی شیرین را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند.

Salt and Sanctuary (11)

بازی به گونه‌ای ساخته شده است که در بدترین حالت ممکن می‌تواند بازیکنان حرفه‌ای را بیشتر از بیست ساعت به دنیای سرشار از جزئیات خود فرو ببرد

Salt and Sanctuary، نه به عنوان محصولی تکرارناشدنی و بی‌نقص که قرار است استانداردهای بازی‌سازی پلتفرمر دو بعدی را ارتقا دهد، بلکه به عنوان پدیده‌‌ی دوست‌داشتنی و جذاب امسال که دقیقا در همین دسته جای می‌گیرد و انصافا در نوآوری و الگوبرداری صحیح هم کم نمی‌گذارد، بدون شک اثری لایق تحسین است. اثری که بند به بند خود را بر پایه‌ی وفاداری به سبک کارهای پیشین این استودیوی کوچک و الهام از ساخته‌های بزرگ میازاکی آفریده است و در اغلب دقایق، همان‌قدر که برای دوست‌داران سری «سولز» جذاب است، به طرفداران قدیمی آن‌ها و علاقه‌مندان به بازی‌های مستقل نیز دلایلی بسیار برای لذت بردن می‌دهد. علتش هم این است که سازندگان اثر، به خوبی با استفاده از اغلب عناصری که در اختیارشان بوده است به خلق اتمسفر متفاوت بازی پرداخته‌اند و با تمرکز بر قسمت‌هایی همچون گیم‌پلی و طراحی هنری، Salt and Sanctuary را به عنوان ساخته‌ای تحویل مخاطب داده‌اند که بند به بند آن به گونه‌ای شکل گرفته که در بدترین حالت ممکن می‌تواند بازیکنان حرفه‌ای را برای بیشتر از بیست ساعت به دنیای سرشار از جزئیات خود فرو ببرد.

Salt and Sanctuary (7)

بازی در تمامی بخش‌ها به جز داستان‌سرایی، آن‌قدر در توجه به جزئیات حساس و دقیق است که هوش از سرتان می‌پراند

این اثر دوست‌داشتنی، از همان لحظه‌ای که پا به دنیای حساب‌شده و متفاوتش می‌گذارید، با در اختیار گذاشتن یک سیستم شخصی‌سازی دقیق که بر پایه‌ی همان عناصر معروف بازی‌های نقش‌آفرینی بنا شده، به سادگی هرچه تمام‌‌تر ثابت می‌کند که تا چه اندازه به جزئیات بها داده است و چه قدر برای خلق صحیح یک گیم‌پلی کم‌نقص اهمیت قائل می‌شود. اما آن چه که این ویژگی لایق تحسین و خواستنی را از حد و اندازه‌ی یک شروع جذاب فراتر می‌برد و در قسمت به قسمت گیم‌پلی به نقطه‌ی اوج خود می‌رساند، چیزی نیست جز آن که این توجه، تنها محدود به بخش خاصی از بازی نشده و در دنیاسازی، خلق اتمسفر، آفرینش مبارزات و تصویرسازی‌های سرتاسر تازگی این ساخته‌ نیز به شدت تاثیرگذار بوده است. منظورم این است که Salt and Sanctuary به معنی واقعی کلمه، در تمامی قسمت‌ها به جز داستان‌سرایی، نه تنها عنصری را در جلوه‌ای ناقص تحویل مخاطب نمی‌دهد، بلکه در اغلب مواقع آن‌قدر پر شده از دقت به کوچک‌ترین چیزها است که هوش از سرتان می‌پراند. مثال بارز این حرف را هم می‌توان در مبارزات سخت و صد البته جذاب بازی مشاهده کرد که حجم زیادی از بار شگفتی‌های اثر را به دوش می‌کشند. جایی که Ska Studios، با الهام از گیم‌پلی دشوار بازی‌های میازاکی و ترکیب آن با سبک‌هایی که فقط پذیرش‌شان در جایی همچون دنیای یک بازی دوبعدی سرگرم‌کننده ممکن است، معجونی از ضربات مختلف و جادو را تقدیم مخاطبان کرده که در عین پیروی از محصولاتی بزرگ، به اندازه‌ای که باید و شاید یگانه است. معجونی که همان‌گونه که پیش‌تر گفتم، تنها جلوه‌‌ی الگوبرداری سازندگان بازی از مجموعه‌ی «سولز» نیست و اتفاقا در ترکیب با مابقی بخش‌ها است که به کمال می‌رسد.

Salt and Sanctuary (5)

هسته‌ی گیم‌پلی بازی، در عین جلوه‌های یگانه‌ای که دائما با خود به همراه دارد، همواره شبیه به همان چیزهایی به نظر می‌رسد که طرفداران فرام سافتور پیش از این در سه‌گانه‌ی «Dark Souls» با آن‌ها رو به رو شده‌اند. عناصری که از خلق محیطی شگفت‌انگیز و سرشار از رمز و راز با NPC‌هایی که هر کدام‌شان حرف‌های عجیبی برای گفتن دارند آغاز می‌شوند و حتی در آفرینش درون‌مایه‌ی اصلی بازی به زیبایی هرچه تمام‌تر اثرشان را می‌گذارند. تنها تفاوتش این است که اگر آن‌جا با شکست دادن دشمنان و به درک واصل کردن باس‌فایت‌ها، روح‌هایی را به دست می‌آوردید که یک دنیا برای‌تان ارزش داشتند، این‌جا Salt and Sanctuary همان‌گونه که از اسمش پیداست، آن عنصر را با عنوان «نمک» تقدیم‌تان می‌کند و به جای بون‌فایرها، با ایستگاه‌های دوست‌داشتنی و آرامش‌بخشی با نام «پناهگاه» خیال‌تان را از نگه داشتن‌شان راحت می‌نماید. تازه این تنها یک ایده‌ی مطلق و جذب‌کننده نیست که صرفا با تقلید از Dark Souls تصویر کلی بازی را شکل داده باشد، بلکه سیستم پیچیده‌ و عمیقی است که بند به بندش را با توجه به موارد دیگر موجود در دنیای اثر شکل داده‌اند. به طور مثال، ماجرای قرار دادن «پناهگاه»‌ها در بازی، نه تنها هرگز عنصر ساده و خسته‌کننده‌ای نیست که هدف خاصی را دنبال نکند، بلکه در ترکیب با محیط به شدت استرس‌زا و دشواری‌ها و مرگ‌های بی‌پایان پیش روی بازیکنان، در همان دقایق آغازین تبدیل به سیستم شگفت‌انگیزی می‌شود که به گیم‌پلی اثر جهت می‌دهد و Salt and Sanctuary را به سطح بالاتری از جذابیت می‌رساند. این‌ها را به علاوه‌ی آن حجم زیاد آپگریدها، خرید و فروش‌ها و تمام چیزهای جذاب موجود در آن‌ها کنید، تا بفهمید Ska Studios اگر در ساخت اثرش تقلیدی هم کرده، همواره از آن برای آفرینش دنیای سرگرمی‌های مخصوص خودش بهره برده است.

با تمام این‌ها، همان‌گونه که پیش‌تر نیز گفتم، باید پذیرفت که این بازی مستقل و جذاب، هر قدر که در گیم‌پلی و خلق محیط‌ها سنگ تمام گذاشته و به تک به تک جزئیات توجه کرده، در روایت داستان شبیه به کودکی به نظر می‌رسد که او را مجبور به پذیرش کاری کرده‌اند! چرا که اگر حقیقتش را بخواهید، قصه‌گویی موجود در Salt and Sanctuary فارغ از ضعف‌های آزاردهنده‌ای که در تمامی قسمت‌ها با خود به همراه دارد، در اغلب مواقع شبیه به عنصر یک خطی و ضعیفی به نظر می‌رسد که حتی سازندگان هم برایش ارزشی قائل نشده‌اند و فقط به بدترین حالت ممکن و به اجبار در بازی قرار گرفته است. عنصری که تنها و تنها برای پرتاب کردن شخصیت‌تان به درون مبارزات و گیم‌پلی بازی از آن استفاده می‌شود و در تمام لحظه‌ها یا اعصاب مخاطب را خورد می‌کند، یا برای او حکم چیزی بی‌اهمیت را دارد.

Salt and Sanctuary (10)

هر چه که هست، این حقیقت که Salt and Sanctuary باید به عنوان یکی از بهترین بازی‌های مستقل انتشار یافته در سال‌های اخیر شناخته شود، سخنی غیرقابل انکار است. ادعایی که برخلاف عادت‌مان نه به سبب بزرگی نام سازندگان بازی توسط انواع و اقسام منتقدان و بازیکنان مطرح شده و نه وجود یک گرافیک واقع‌گرایانه و پر جزئیات در این ساخته دلیل بیان آن بوده است. راستش را بخواهید ماجرا خیلی ساده‌تر از این حرف‌ها است. داستان از این قرار است که وقتی اعضای یک استودیوی بسیار کوچک که سبک بصری کارهایشان تبدیل به نوعی برند شده با کمترین هزینه‌ها و تنها با عشق و علاقه‌ی بی‌پایان و الگوبرداری از یک بازی‌ساز افسانه‌ای همچون میازاکی دست به خلق یک بازی می‌زنند، عجیب نیست که محصول نهایی تا این اندازه دوست‌داشتنی باشد. چون این محصول دیگر سایه‌ای از پول‌هایی نیست که بزرگان کمپانی‌های عظیم دنیای بازی‌های رایانه‌ای با حساب و کتاب کم و زیاد شدن‌شان دست به خلق آن زده باشند، بلکه تنها حاصل فعالیت صادقانه‌ی اشخاصی است که سرگرمی‌سازی را دوست دارند و می‌دانند چگونه می‌توان فقط با یک محیط دوبعدی، ساعاتی شگفت‌انگیز و مبارزاتی سخت و نیازمند فکر و دقت را تحویل مخاطبانی داد که پس از مدت‌ها دل‌شان فقط تفریح می‌خواهد. حال این وسط اگر Salt and Sanctuary عیوبی مانند داستان‌پردازی ضعیف هم داشته باشد، ایراد ندارد، چرا که در گیم‌پلی و اغلب موارد دیگر آن‌قدر عالی است که در لذت‌بخش بودن برای بازیکنان جدی‌تر امروز، اما و اگری باقی نمی‌گذارد.

تهیه شده در زومجی

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:54

Pokemon Go در حال تسخیر بازی‌های ویدیویی و دنیای سرگرمی است. حالا پوکمون‌ها هستند که کشورگشایی می‌کنند و به سردمداران سرگرمی دنیا تبدیل شده‌اند اما آیا این بازی برای کشور ما هم عرضه خواهد شد و البته در چه شرایطی؟ با زومجی همراه باشید. 

Pokemon Go محصول جدیدی است که با همکاری نینتندو و استودیو نیانتیک ساخته شده است. Pokemon Go تا به این لحظه در کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، انگلستان عرضه شده و به زودی نیز در مهد خود یعنی ژاپن منتشر خواهد شد. روند عرضه Pokemon Go از ایالات متحده آمریکا و کانادا آغاز و بعد به سمت اروپا آمد و ژاپنی‌ها هم باید به زودی منتظر عرضه بازی باشند.

اما سوال اصلی بازیکنان ایرانی این است که آیا این بازی برای کشور ما هم عرضه خواهد شد یا خیر؟ 

کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای د رگفتگویی که با خبرگزاری مهر داشت، اعلام کرد که ایران دو شرط برای عرضه رسمی بازی دارد. او در تصریح این شروط گفت:

یکی اینکه باتوجه به حجم اطلاعات ثبت شده کاربران در فضای این بازی، سرور اصلی آن حتماً باید در ایران باشد و دوم اینکه نقاط تفریحی و مقاصد هدف‌گذاری شده در سراسر کشور برای تگ شدن در این بازی هم باید با هماهنگی و همکاری بنیاد مشخص شود. نباید نقاطی برای کاربر معین شود که از لحاظ موازین و قوانین کشور منعی برای حضور کاربر در آنجا وجود داشته باشد. مانند مراکز نظامی و امنیتی.

او در ادامه صحبت‌ها خود اضافه کرد:

 اگر سازندگان این بازی به دنبال ورود رسمی به ایران هستند باید این موارد را مدنظر داشته باشند اما با توجه به نامه‌نگاری‌ای که داشتیم آنچه از واکنش آن‌ها برمی‌آمد به صورتی بود که احساس نمی‌کنیم در شرایط فعلی برنامه‌ای برای ورود به ایران داشته باشند.

این‌که مواضع امنیتی و نظامی هر کشوری جز خطوط قرمز آن کشور محسوب می‌شود، امری کاملا طبیعی است اما در مورد شرط اول، مکانیسم نقطه‌گذاری مکان‌های مختلف مانند Pokestop ها و Gymها به نحوی است که تا حدودی اتفاقی انجام می‌شود؛ البته حوادث و سوانح بازی نشان می‌دهد برای هر چه امن‌تر بودن بازی بهتر است این نقاط به صورتی انتخاب شوند که از گونه حادثه‌ای جلوگیری کند. 

نینتندو هنوز تاریخی برای عرضه بازی در خاورمیانه اعلام نکرده است و ما هنوز نمی‌دانیم که آیا این شرکت و استودیو سازنده بازی قصد عرضه بازی در ایران را دارند یا نه اما این‌طور که از صحبت‌های کریمی قدوسی مبنی بر عدم علاقه سازندگان برای ورود پوکمون‌ها به ایران،‌ شاید نباید به این زودی‌ها منتظر خبر خوبی برای طرفداران این بازی در ایران باشیم. 

نظر شما در این‌باره چیست؟ شما فکر می‌کنید پوکمون‌ها باید با چه شرایط و ضوابطی وارد ایران شوند؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید. 

منبع: خبرگزاری مهر

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:54

در بازی Stack شما وظیفه دارید بلندترین برجی را که می‌توانید، بسازید. با اینکه این کار به نظر خیلی ساده می‌رسد اما حفظ آرامش ذهنی و حوصله در حین بازی بسیار کار دشواری است. با زومجی در معرفی این بازی بسیار اعتیادآور همراه باشید.

بازی بسیار ساده و فوق‌العاده‌ Stack  توسط کمپانی Ketchapp برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ارایه شده‌است. این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و تنها برای حذف تبلیغات درون‌ برنامه از کاربران میزان کمی پول دریافت می‌شود که البته این امکان اختیاری است و در روند بازی هیچ مزاحمتی ایجاد نمی‌‌کند.

در این بازی شما باید در یک فضای سه‌بعدی بلوک‌های مربعی شکل از اجسام را که به طور مداوم در جهتی در حال حرکت هستند برروی هم قرار دهید به طوریکه این بلوک‌ها دقیقا برروی یکدیگر قرار بگیرند. برای اینکه بتوانید به خوبی این کار را انجام بدهید باید با آهنگ زمانی خاص و یکسانی برروی صفحه ضربه بزنید. وقتی برروی صفحه ضربه می‌زنید بلوک درحال حرکت در مکان خود ثابت می‌شود و قسمتی از بلوک که با بلوک پایینی هم‌پوشانی ندارد از بین می‌رود. قاعدتا هر چقدر که با دقت بیشتری بلوک‌ها را برروی هم بچینید در ادامه‌ی بازی نیز راحت‌تر روند را ادامه می‌دهید.

امید خود را از دست ندهید، یک حرکت اشتباه دلیل بر باختن نیست

بازی نیاز به فضای گرافیکی سنگینی ندارد و شما را فقط و فقط درگیر گیم‌پلی می‌کند. هنگامی که بلوک یا صفحه‌ای را به طور صحیح و دقیق برروی صفحه‌ی پایینی قرار می‌دهید صدای خاصی پخش می‌شود ولی هنگامی که حرکت اشتباه انجام می‌دهید به این معنی که زودتر از موعد یا دیرتر از موعد برروی صفحه ضربه می‌زنید، صدایی شبیه به خرد شدن کنده‌ی چوب پخش می‌شود.

ویدیو اختصاصی زومجی از بازی Stack

دانلود 360p | دانلود 720p

برای بهتر نتیجه گرفتن توصیه‌ی ما به شما این است که سعی کنید با ریتم خاصی برروی صفحه ضربه بزنید و در ضمن نیازی به عجله کردن نیست، صفحات به طور مداوم در حال رفت و برگشت هستند و اگر اشتباهی مرتکب شده‌اید و حرکت قبلی را اشتباه انجام داده‌اید نیازی نیست با سرعت بخشیدن به ضربات خود جبران کنید بازی شما را بر اساس زمان ایجاد برج نمی‌سنجد بلکه با تعداد صفحاتی که برروی هم قرار می‌دهید شما را می سنجد.

دانلود از کافه‌بازار |‌ دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:54

امروز با انتشار خبری مشخص شد که برای انیمیشن فوق‌العاده زیبا و بامزه ریک و مورتی (Rick & Morty) به زودی یک بازی واقعیت مجازی ساخته خواهد شد. این بازی در انحصار هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

انیمیشن ریک و مورتی، یکی از بهترین انیمیشن‌های چند سال اخیر تلویزیون محسوب می‌شود. امروز در خبری مشخص شد که استودیو اول‌کمی لبز که سابقه ساخت بازی‌ واقعیت مجازی Job Simulator برای هدست وایو و بازی موبایل Snuggle Truck را در کارنامه دارد، به همراه جاستین رویلند، یکی از خالقان این سریال،‌ در حال ساخت یک بازی واقعیت مجازی برای این انیمیشن هستند. نام بازی Rick and Morty: Virtual Rock-ality است و قرار است به صورت انحصاری برای هدست HTC Vive عرضه شود. Owlchemy Labs در بلاگ رسمی خود با اعلام این خبر افزود:

ما ماه‌ها است که به صورت مخفیانه در حال کار برروی این بازی هستیم و سعی داریم که فیزیک بازی را بهبود بخشیم. شما می‌توانید به راحتی در بین پرتال‌ها در واقعیت مجازی جابه‌جا شوید!

در ادامه این خبر، آلکمی‌لبز اعلام کرد که ایده ساخت بازی زمانی مطرح شد که اعضای این استودیو با Justin Roiland (یکی از خالقان سریال) دیدار کردند و پی بردند که وی یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی واقعیت مجازی آنها یعنی Job Simulator است:

این پروژه برای ما یک پروژه رویایی است. ما از ابتدا جزو طرفداران بزرگ این سری بودیم. کار کردن با جاستین رویلند فوق‌العاده است و او کاملا ما را درک می‌کند.

این اولین باری نیست که رویلند علاقه خود به تکنولوژی واقعیت مجازی را اعلام کرده است. پیش از این او گفته بود که در حال ساخت یک بازی واقعیت مجازی با همکاری ویلیام پو (طراح بازی The Stanley Parable) در استودیو جدید وی با نام Crows Crows Crows است.

این بازی در نمایشگاه کمیک کان امسال که آخر این هفته برگزار خواهد شد، برای تجربه در دسترس علاقمندان قرار دارد.

منبع: EuroGamer

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 248 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:40

چیزی به عرضه‌ی بازی مورد انتظار No Man’s Sky نمانده و استودیوی هلو گیمز، در فاصله‌ی یک ماهه مانده به انتشار بازی چهار تریلر منتشر می‌کند که المان‌های اصلی بازی را نشان می‌دهند. بعد از تریلر «اکتشاف»، حال نوبت به بخش «مبارزه» بازی رسیده است.

بازی No Man’s Sky به دنیای عظیمش معروف است و در تریلر «اکتشاف» که چند روز پیش عرضه شد، دیدیم در این دنیای تقریباً بی‌کران چطور می‌توان به ماجراجویی پرداخت. با اینکه شاید گشت و گذار در سیاره‌های پرشمار بازی، هسته‌ی اصلی آن را تشکیل داده باشند و جنبه‌های دیگر کمتر به چشم بیایند، اما سازندگان بازی سعی کرده‌اند که ستون‌های اصلی این تجربه‌ی خاص را برای گیمرها توضیح دهند و به این سوال پاسخ دهند که هدف No Man’s Sky چیست؟

به همین دلیل یک مجموعه ویدیوی چهارقسمتی تا زمان عرضه‌ی بازی در نظر گرفته شده که اینبار، نوبت به بخش مبارزات بازی رسیده است. همه‌ی موجودات مختلفی که در سیاره‌های گوناگون مشاهده می‌کنید  دشمن شما نیستند و فقط برخی از آن‌ها روحیه‌ی جنگندگی دارند. مبارزات به سطح سیاره‌ها خلاصه نشده و با سفینه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید به پایگاه‌های فضایی نیز حمله‌ور شوید. همچنین در سیاره‌ها دسته‌ای از موجودات وجود دارند که مانند پلیس، هنگام مشاهده‌ی شلیک بی‌هدف به باقی موجودات دنبالتان خواهند افتاد.

دانلود 360p | دانلود 270p

No Man’s Sky در تاریخ ۱۹ مرداد برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پیشتر در خبرها خواندید که این بازی از دید کاربران سایت آمازون به عنوان مورد انتظار‌ترین بازی سال ۲۰۱۶ معرفی شد و همچنین سازندگان اعلام کردند که بازی علی‌رغم وسعت بسیار بالایی که دارد، فقط ۶ گیگابایت روی دیسک فضا اشغال می‌کند.

منبع: Gamesradar

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:40

لیستی ۱۵۰ عددی از خودروهای Forza Horizon 3، تازه‌ترین ساخته پلی‌گراند گیمز منتشر شده است که در آن شاهد وجود مجموعه‌ای متنوع از انواع خودروهای مطرح جهان برای حضور در رقابت‌های سومین شماره از Forza Horizon هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فورزا هورایزن، مجموعه بازی مسابقه‌ای استودیوی پلی‌گراند گیمز همواره یکی از بزرگترین فهرست‌های مربوط به خودروهای مختلف را در خود جای می‌دهد. اکنون نیز فهرستی بلند بالا از این بازی شامل خودروهایی از کلاس‌های مختلف، مدل‌های متفاوت موتور، تولیدکنندگان متنوع و همچنین طراحی‌های مختلف از فراری گرفته تا آئودی و شورولت منتشر شده است. البته Forza Horizon 3 بیش از ۱۵۰ خودرو را شامل می‌شود که این لیست، تنها بخش اول از مجموعه اتومبیل‌ها است.

پلی‌گراند و ترن 10، دو توسعه‌دهنده بازی در کنار رونمایی از فهرست اسامی خودروها، چند تصویر جدید را نیز از بازی رونمایی کرده‌اند که می‌توانید آنها را از پایین مشاهده کنید.

در کنار خودروهای جدید مربوط به سال ۲۰۱۶، می‌توان نام خودروهای قدیمی مانند استون مارتین محصول۱۹۶۴ و همچنین فراری 250 محصول سال ۱۹۵۷ را نیز در فهرست منتشر شد مشاهده کرد.

لیست کامل خودروها به شرح زیر است:

  • 1968 Abarth 595 esseesse
  • 2010 Abarth 500 esseesse
  • 2001 Acura Integra Type-R
  • 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA Stradale
  • 1968 Alfa Romeo 33 Stradale
  • 2014 Alfa Romeo 4C
  • 1971 AMC Javelin AMX
  • 2013 Ariel Atom 500 V8
  • 2016 Ariel Nomad
  • 1964 Aston Martin DB5
  • 2010 Aston Martin One-77
  • 1292017-audi-r8-v10-plus.jpg
  • 2012 Aston Martin Vanquish
  • 2006 Audi RS 4
  • 1983 Audi Sport Quattro
  • 2013 Audi RS 4 Avant
  • 2013 Audi R8 Coupé V10 plus 5.2 FSI quattro
  • 2016 Audi R8 V10 plus (Tier 4 Reward Car)
  • 2014 BAC Mono
  • 2013 Bentley Continental GT Speed
  • 1997 BMW M3
  • 2005 BMW M3
  • 2008 BMW M3
  • 1973 BMW 2002 Turbo
  • 1986 BMW M635CSi
  • 2012 BMW M5 (Tier 5 Reward Car)
  • 1995 BMW M5
  • 2014 BMW M4 Coupe
  • 2014 BMW M235i
  • 2012 Bowler EXR S
  • 2011 Bugatti Veyron Super Sport
  • 1987 Buick Regal GNXForza Horizon 3
  • 2012 Cadillac Escalade ESV
  • 1990 Chevrolet Camaro IROC-Z
  • 2009 Chevrolet Corvette ZR1
  • 1970 Chevrolet El Camino Super Sport 454
  • 1964 Chevrolet Impala Super Sport 409
  • 2015 Chevrolet Corvette Z06
  • 2015 Chevrolet Camaro Z/28
  • 2015 Chevrolet Baldwin Motorsports Monster Energy Trophy Truck
  • 2016 Chevrolet Camaro Super Sport
  • 2012 Chrysler 300 SRT8
  • 1970 Datsun 510
  • 1999 Dodge Viper GTS ACR
  • 1969 Dodge Charger R/T
  • 1970 Dodge Challenger R/T
  • 2015 Dodge Charger SRT Hellcat
  • 2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
  • 2013 Donkervoort D8 GTO
  • 1967 Ferrari 330 P4
  • 1994 Ferrari F355 Berlinetta
  • 1992 Ferrari 512 TR
  • 2002 Ferrari Enzo Ferrari
  • 1987 Ferrari F40
  • 1995 Ferrari F50
  • 2009 Ferrari 458 Italia (Tier 6 Reward Car)
  • 1957 Ferrari 250 Testa Rossa
  • 1957 Ferrari 250 Califoia
  • 1962 Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso
  • 2013 Ferrari LaFerrari
  • 2014 Ferrari CalifoiaForza Horizon 3
  • 2016 Ferrari FXX K
  • 2015 Ferrari 488 GTB
  • 1975 Fiat X1/9
  • 2015 Ford Falcon XR8
  • 2005 Ford GT (Tier 10 Reward Car)
  • 1966 Ford GT40 Mk II
  • 2000 Ford SVT Cobra R
  • 2009 Ford Focus RS
  • 1973 Ford XB Falcon GT
  • 1987 Ford Sierra Cosworth RS500
  • 2012 Ford F-150 SVT Raptor
  • 2011 Ford Transit SuperSportVan
  • 1973 Ford Capri RS3100
  • 1969 Ford Mustang Boss 302
  • 2014 Ford Ranger T6 Rally Raid
  • 1975 Ford Bronco
  • 2017 Ford GT
  • 2017 Ford F-150 Raptor Game Reward Car
  • 2014 Ford FPV Limited Edition Pursuit Ute
  • 2016 Ford Shelby GT350R
  • 1983 GMC Vandura G-1500
  • 2012 Hennessey Venom GT
  • 2014 Holden HSV GTS
  • 1977 Holden Torana A9X
  • 1992 Honda NSX-R (Tier 2 Reward Car)
  • 2009 Honda S2000 CR
  • 2006 Hummer H1 Alpha
  • 2013 Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track
  • 2014 Infiniti Q50 Eau RougeForza Horizon 3
  • 1961 Jaguar E-type S1
  • 1956 Jaguar D-Type
  • 2016 Jaguar F-TYPE Project 7
  • 2012 Jeep Wrangler Rubicon
  • 1945 Jeep Willys MB
  • 1991 Jeep Grand Wagoneer
  • 2015 Koenigsegg One:1 (VIP Reward Car)
  • 2013 KTM X-Bow R
  • 1967 Lamborghini Miura P400
  • 2008 Lamborghini Reventón
  • 2013 Lamborghini Veneno
  • 2014 Lamborghini Huracán LP 610-4 (Tier 9 Reward Car)
  • 2016 Lamborghini Centenario LP 770-4
  • 1974 Lancia Stratos HF Stradale
  • 1982 Lancia 037 Stradale
  • 1997 Land Rover Defender 90
  • 2010 Lexus LFA
  • 2013 Lexus GS350 F Sport
  • 2014 Local Motors Rally Fighter Game Reward Car
  • 2012 Lotus Exige S
  • 2011 Lotus Evora S
  • 2009 Lotus 2-Eleven
  • 1961 Maserati Tipo 61 Birdcage
  • 2014 Maserati Ghibli S Q4
  • 2010 Mazda MazdaSpeed 3
  • 1972 Mazda Cosmo 110S Series II
  • 1993 McLaren F1
  • 2013 McLaren P1 (Tier 8 Reward Car)
  • 2016 Mercedes-AMG C 63 S CoupéForza Horizon 3
  • 2012 Mercedes-Benz C 63 AMG Coupé Black Series
  • 2013 Mercedes-Benz G 65 AMG
  • 2013 Mercedes-Benz A 45 AMG
  • 2015 Mercedes-Benz GT S
  • 1965 MINI Cooper S
  • 2013 MINI X-Raid All4 Racing Countryman
  • 2006 Mitsubishi Lancer Evolution IX MR
  • 2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR
  • 2002 Nissan Skyline GT-R V-Spec II
  • 2012 Nissan GT-R Black Edition
  • 1993 Nissan 240SX SE
  • 1969 Oldsmobile Hurst/Olds 442
  • 2009 Pagani Zonda Cinque Roadster
  • 2012 Pagani Huayra
  • 2015 Polaris RZR XP 1000 EPS
  • 1973 Pontiac Firebird Trans Am SD-455
  • 1969 Pontiac GTO Judge
  • 1973 Renault Alpine A110 1600S
  • 2014 Rolls-Royce Wraith
  • 2004 Saleen S7
  • 1965 Shelby Cobra Daytona Coupe
  • 2013 Shelby Ford F-150 SVT Raptor Shelby
  • 2013 SRT Viper GTS (Tier 7 Reward Car)
  • 1998 Subaru Impreza 22B STi
  • 2005 Subaru Impreza WRX STI
  • 2013 Subaru BRZ
  • 2014 Tesla Model S P85D
  • 1985 Toyota Sprinter Trueno GT Apex
  • 1998 Toyota Supra RZ
  • 2012 Vauxhall Astra VXRForza Horizon 3
  • 1997 Volvo 850 R
  • 2003 Nissan Fairlady Z (Tier 3 Reward Car)
  • 2016 Ford #66 Racing GT Le Mans (Forza Horizon 3 Motorsport All-Stars Pack)
  • 2014 Audi #45 Flying Lizard Motorsports R8 LMS ultra (All-Stars Pack)
  • 2014 Chevrolet #3 Corvette Racing Corvette C7.R (All-Stars Pack)
  • 2014 Dodge #94 SRT Motorsports Viper GTS-R (All-Stars Pack)
  • 2014 Ferrari #51 AF Corse 458 Italia GTE (All-Stars Pack)
  • 2015 Nissan #1 Nismo Motul Autech GT-R (All-Stars Pack)
  • 2015 Lamborghini #63 Squadra Corse Huracán LP620-2 Super Trofeo (All-Stars Pack)
  • 2016 Holden #22 Sharkbite HRT VF Commodore (All-Stars Pack)
  • 2016 Ford #55 Supercheap Falcon FG X (All-Stars Pack)
  • 2014 BMW #55 BMW Team RLL Z4 GTE (All-Stars Pack)
  • 2016 Lamborghini Aventador LP750-4 SV (VIP Car)
  • 2016 Koenigsegg Regera (VIP Car)
  • 2015 Ultima Evolution Coupe 1020 (VIP Car)
  • 2015 Ferrari F12tdf (VIP Car)
  • 2015 Ford Falcon GT F 351 (VIP Car)

بازی Forza Horizon 3 در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) برای رایانه‌های شخصی ویندوز 10 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:17

بازی Super Stickman Golf 3 همانند قسمت‌های قبلی خودش با انبوهی از تجربه‌های مفرح و شگفت‌انگیز به صورت کاملا رایگان به بازار عرضه شده است، این بازی بدون شک یکی از بهترین بازی‌های ارایه شده برای دستگاه‌های موبایلی در سبک پلتفرمر محسوب می‌شود. در ادامه با معرفی SSG3 با زومجی همراه شوید.

کمپانی موفق و پرطرفدار نودل کیک در سال ۲۰۱۱ اولین نسخه از بازی Super Stickman Golf را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به بازار ارایه کرد که با استقبال زیاد گیمرها و منتقدان روبرو شد. این کمپانی به دنبال موفقیت نسخه اول، قسمت دوم بازی را در سال ۲۰۱۳ برای همین پلتفرم‌ها تولید کرد که باز هم با موفقیتی چشم‌گیر روبه‌رو شد. اکنون این کمپانی بعد از سه سال از ارایه‌ی ورژن دوم بازی، قسمت سوم آن را نیز در اختیار گیمر‌ها و طرفداران SSG3 قرار داده است. همانطور که از Noodlecake انتظار می‌رود این بازی با انبوهی از تجربه‌های جدید و چالش‌ برانگیز توجه بسیاری را به خود معطوف کرده است. پروسه‌ی ساخت این بازی یک سال به طول انجامیده است. اگر شما هم نسخه‌های قبلی SSG را بازی کرده باشید، وقتی ورژن جدید را بازی می‌کنید احساس تکراری بودن و خسته‌کننده بودن نمی‌کنید. تولید بازی‌های ادامه‌دار برای ‌پلتفرم‌های موبایل بسیار کار دشوار و خطرناکی است. اگر کمپانی‌هایی که اقدام به تولید بازی‌های دنباله‌دار می‌کنند نتوانند به خوبی قوانین تولید بازی را رعایت کنند با نظرات تلخ منتقدان روبه‌رو خواهند شد. اما کمپانی Noodlecake با ارایه این بازی جای هیچ‌گونه انتقاد سنگینی را برای منتقدان خود به‌جا نگذاشته است.

زمین بازی SSG3

یکی از زمین‌های بازی

در این بازی شما در نقش یک آدمک چوبی که یک گلف‌باز آماتور است قرار دارید. در حالت بازی تک‌نفره شما باید یک دوره‌ی ۲۰ جلسه‌ای را طی کنید. گیم‌پلی بازی بسیار ساده اما چالش‌برانگیز است، شما باید در یک زمین گلف که هیچ شباهتی به زمین بازی گلف در دنیای واقعی ندارد و کاملا به طور انتزاعی تعریف شده است توپ را وارد چاله کنید. در ابتدای بازی و در حالت تک‌نفره شما با چهار دوره از مسابقات قهرمانی روبه‌رو هستید که در هر یک از این مسابقات پنج مسابقه وجود دارد و در هر یک از این پنج مسابقه باید در ۹ زمین متفاوت بازی کنید. در هریک از این زمین‌های گلف شما تعداد مشخصی ضربه می‌توانید بزنید تا توپ را وارد چاله کنید. چالش اصلی وقتی آغاز می‌شود که بخواهید با تعداد ضربه‌ی کمتری توپ را به مقصد برسانید.

مد بازی آنلاین SSG3

برای بازی آنلاین باید به سطح ۶ رسیده باشید

همانطور که گفته شد زمین‌های گلف در این بازی هیچ شباهی به زمین‌های واقعی گلف ندارند و اشکال و مکانیک‌های خاص خود را دارند. اگر در انتهای هر یک از این پنچ مسابقه یعنی پس از بازی کردن در ۹ زمین مختلف توانسته باشید با تعداد ضربات کمتر از پیش‌فرض یا مجاز توپ را وارد چاله کرده باشید می‌توانید به مسابقه‌ی بعدی بروید و به طور مشابه با به‌دست آوردن امتیاز لازم  و طی کردن موفقیت آمیز هر یک از پنج مسابقه ‌می‌توانید به مسابقه‌ی قهرمانی بعدی بروید. در هر یک از زمین‌های گلف پول‌های مجازی‌ای وجود دارد که اگر بتوانید در حین وارد کردن توپ به چاله مسیر توپ را طوری تنظیم کنید که به این پول‌ها برخورد کند، آن‌ها را بدست خواهید آورد. در ادامه خواهیم گفت که این پول‌های سبز رنگ چه استفاده‌ای دارند.

بسیاری از منتقدان SSG3 را بهترین بازی هفته معرفی کرده‌اند

فضای گرافیکی و کلی بازی تقریبا مشابه نسخه‌های قبلی است. اما المان‌های جدیدی به بازی اضافه شده‌اند که تفاوت عظیمی بین تجربه‌ی این نسخه و نسخه‌های قبلی ایجاد می‌کند. در SSG3 تمام گیم‌پلی و روند بازی را کارت‌های شما تعیین می‌کنند. این کارت‌ها را می‌توانید با انجام مسابقات برای اولین بار یا خرید آن‌ها با پول‌های سبز رنگ درون بازی به دست بیاورید. هر یک از این کارت‌ها ویژگی منحصر به فردی دارد مثلا نوع کلاه آدمک چوبی، نوع پوشش و لباس آدمک چوبی، نوع مدهای بازی آنلاین، حرکت زیگ‌زاگی توپ، خاصیت ضدجاذبه بودن توپ، چگونگی حرکت توپ و قابلیت‌های پیشرفته‌ی دیگری را به آدمک چوبی شما اضافه می‌کند. المان بامزه و جالبی که در قسمت سوم به بازی اضافه شده است کلاه آدمک چوبی است که هرکدام از این کلاه‌ها ویژگی یا ویژگی‌های جالب و منحصر به فردی دارد که گیم‌پلی بازی را به میزان زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد. در Super Stickman Golf 3 علاوه بر مسابقه‌ی معمولی گلف که به صورت نوبتی به صورت آنلاین برگذار می‌شود، حالت جدیدی به بازی اضافه شده است که حالت مسابقه‌ای نام دارد و به این صورت است که هرکس توپ را سریع‌تر وارد چاله کند، برنده است. این ویژگی یکی از بهترین نوآوری‌هایی است که در بازی پیاده سازی شده است و این روز‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده‌است.

SSG3 برای کاربرانی که هر روز زمانی را صرف بازی کردن می‌کنند، مسابقه‌ی روزانه‌ی در اختیارشان قرار می‌دهد. کاربران با انجام این مسابقات روزانه می‌توانند کارت‌های جدید و پول‌ بدست بیاورند. هر کاربر ۵ شانس برای برنده شدن در مسابقات روزانه را دارد که این تعداد با تماشای تبلیغات ویدیویی افزایش می‌یابد.

با حرکت دادن توپ به صورت چرخشی حتی می‌توانید بسیاری از مراحل را با یک ضربه پشت سر بگذارید

نوآوری برتر دیگر این نسخه، حرکت چرخشی توپ است. وقتی میزان قدرت ضربه و جهش پرتاب توپ را تعیین کردید و ضربه را به توپ وارد کردید می‌توانید در حین حرکت توپ، جهش حرکت آن را تعیین کنید به این‌صورت که می‌توانید توپ را یا در جهت عقربه‌های ساعت به‌چرخش دربیاورید یا در جهت مخالف عقربه‌های ساعت که این ویژگی تجربه‌ای جدید و ضربات و حرکات ترکیبی و ابتکاری جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

کلاه ها در SSG3

پنل کارت‌ها و کلاه‌ها

در پنل بازی تک‌نفره امکانی فراهم شده‌است که مسابقات قهرمانی یا تورنومنت‌های جدید را دانلود کنید. توسعه‌دهندگان به منظور آسودگی کاربران خود و نیاز نبودن به آپدیت کردن کل بازی برای دریافت آپدیت‌های محتویات بازی این امکان را فراهم کرده‌اند. البته این قسمت مربوط به قسمت درآمد زایی بازی برای توسعه‌دهندگان است و شما باید برای دانلود کردن این مسابقات از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن‌ها را خریداری کنید. همانطور که گفته شد این ورژن از بازی برخلاف ورژن‌های قبلی به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است. شما می‌توانید با پرداخت ۳ دلار از مزایایی همچون دسترسی کامل به مسابقات دانلود شدنی، پاک شدن تمام تبلیغات درون برنامه‌ای، مسابقات روزانه‌ی بی‌نهایت، ۵ کارت برای آدمک چوبی و ۲۵ مسابقه‌ی نوبتی برخوردار شوید. این امکان هیچ خللی در روند کلی بازی ایجاد نمی کند و شما می‌توانید با صرف کمی زمان و انجام مسابقاتی که برای شما در ابتدا فراهم شده است به تمام کارت‌ها و المان‌های بازی دست بیابید. در انتها زومجی شما را به مشاهده‌ی تریلر بازی دعوت می‌کند :

کیفیت 360p | کیفیت 720p

دانلود بازی  از گوگل‌پلی | دانلود بازی  از آیتونز

تهیه شده در زومجی

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:17

بر طبق اعلام شاخه سرگرمی‌های خانگی کمپانی فاکس قرن بیستم، نسخه بلوری فیلم سینمایی «مردان ایکس: آخرالزمان» (X-Men: Apocalypse) با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد سه ماه دیگر عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

خبر و مقاله مرتبط

فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse به عنوان نهمین فیلم مجموعه «مردان ایکس» و دنباله‌ای بر X-Men: Days of Future Past سه ماه پیش در سینماهای سراسر جهان اکران شد. این فیلم که تلاش‌های گروه «مردان ایکس» برای مقابله با «ان صباح نور» و جلوگیری از نابودی تمدن مدرن را به نمایش می‌گذارد، نمرات متوسطی از منتقدین دریافت کرده و توانست به میزان سه برابر بودجه صرف شده‌اش فروش داشته باشد (بودجه:۱۷۸ میلیون دلار، فروش:۵۳۳٫۳ میلیون دلار). حال بر طبق اعلام شاخه سرگرمی‌های خانگی کمپانی فاکس قرن بیستم، نسخه بلوری فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse با ویژگی‌های منحصربه‌فرد متعدد در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) عرضه خواهد شد.

علاوه بر نسخه بلوری، نسخه‌های دی‌وی‌دی و 4K Ultra HD فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse نیز همزمان با این نسخه عرضه خواهند شد. همچنین نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) در دسترس عموم قرار می‌گیرد. نسخه‌های بلوری فیلم‌های مختلف همواره به ارائه محتواهایی مشهور هستند که در اکران‌های عمومی به نمایش گذاشته نمی‌شوند. به عنوان مثال می‌توان از نسخه بلوری فیلم سینمایی Batman V Superman نام برد که با اضافه کردن ۳۰ دقیقه محتوای اضافه و حذف شده، مدت آن را به ۳ ساعت افزایش داده است. نسخه بلوری X-Men: Apocalypse نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این نسخه محتواهایی از جمله صحنه‌های حذف شده و تفسیر برایان سینگر کارگردان و سایمون کینبرگ، نویسنده وجود دارد. اما شاید هیجان‌انگیزترین آیتم نسخه بلوری فیلم «مردان ایکس: آخرالزمان»، پشت صحنه‌های این فیلم است که در قالب آن می‌توان نحوه ساخت صحنه‌هایی از جمله نجات افراد مختلف از انفجار X-Mansion توسط شخصیت «Quicksliver« را مشاهده کرد.محتویات نسخه بلوری فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse به شرح زیر است:

  • صحنه‌های حذف شده و اضافه به همراه مقدمه‌های اختیاری برایان سینگر
  • Gag Reel  (ویدیوهایی شامل اشتباهات و خطاهای بازیگران در حین فیلم‌برداری)
  • ویدیو جشن پایان فیلم‌برداری
  • تفسیر صوتی برایان سینگر و سایمون کینبرگ
  • پشت صحنه‌ها
  • گالری تصاویر

فیلم سینمایی X-Men: Apocalypse، محصول مشترک کمپانی فاکس قرن بیستم و مارول اینترتینمنت، در تاریخ ۹ می (۲۰ اردیبهشت) در سینماهای لندن، ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) در سینماهای ۷۶ کشور مختلف و پس از ۹ روز در سینماهای ایالات متحده اکران شد. برایان سینگر در ساخت این فیلم از قلم سایمون کینبرگ و استعداد بازیگری جیمز مک‌آووی (پروفسور ایکس)، مایکل فاسبندر (مگنیتو)، جنیفر لاورنس (میستیک) و اسکار آیزاک (اپوکالیپس) بهره برده است.

منبع: Screen Rant

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:17

در این مطلب چندتا از بهترین فیلم‌های ترسناکِ روانکاوانه‌ی تاریخ سینما را فهرست کردیم که طرفداران «جادوگر» (The Witch)، بهترین فیلم ترسناک ۲۰۱۶، باید آنها را تماشا کنند. همراه زومجی باشید.

TheWitchf

مقاله مرتبط

فیلم غیرمنتظره‌‌ی «جادوگر» وقتی چند ماه پیش روی پرده سینما رفت، نه تنها به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تعریف‌کننده‌ی واقعی ژانر ترس و وحشت شناخته شد، بلکه در بین بهترین فیلم‌های امسال منتقدان هم قرار گرفت. این روزها اصولا پیدا کردن یک فیلم ترسناک جریان اصلی خوب، سخت است و سخت‌تر از آن پیدا کردن یک فیلم‌ ترسناک هنری و مستقل و سخت‌ترتر از آن پیدا کردن یک فیلم ترسناک روانکاوانه که با اتمسفرسازی قصد قرار دادن مخاطب در شرایط استرس‌زا را داشته باشد. بنابراین باید متوجه شده باشید که «جادوگر» در حال حاضر در چه جایگاه مهمی قرار دارد. «جادوگر» چنین فیلمی است. فیلمی که شاید باعث نشود از ترس از جا بپرید، اما با شخصیت‌پردازی عمیق و تمرکز روی خلق حال‌و‌هوایی واقع‌گرایانه و تهدیدبرانگیز به آرامی به زیر پوستتان نفوذ می‌کند. خب، اگر این فیلم را تماشا کرده‌اید و آن را دوست داشتید و دنبال فیلم‌هایی شبیه به آن می‌گردید، در این مطلب سعی کردیم ۱۱ تا از بهترین فیلم‌های ترسناک آرام‌سوزِ اتمسفریکِ روانکاوانه را فهرست کنیم. اینها شاید تمام فیلم‌های این زیرژانر تاریخ سینما را شامل نشوند، اما برخی از جریان‌سازترین و بهترین‌شان هستند و کمک‌تان می‌کنند تا بهتر طعم واقعی وحشت را بچشید:

Freaks

۱-عجیب الخلقه‌ها

Freaks

تاد برونینگ، کارگردان نسخه‌ی ۱۹۳۱ «دراکولا»، کارش را با یک فیلم ترسناک کلاسیک دیگر ادامه داد که داستانش در پشت صحنه‌ی یک کارناولِ نمایش انسان‌های عجیب الخلقه جریان داشت. فیلم اگرچه محصولِ ۱۹۳۲ است، اما به قول منتقدان بعد از ۸۰ سال هنوز اتمسفرِ تکان‌دهنده و شوکه‌کننده‌اش را از دست نداده است. این موضوع چند دلیل دارد. اول از همه، خودِ تاد برونینگ در جوانی خانواده‌‌اش را رها کرده بود و به یک کارناول واقعی نمایشِ عجیب الخلقه‌ها پیوسته بود. به همین دلیل از ساز و کار ماجرا خبر داشت و این‌گونه احساس شخصی‌تری به فیلم تزریق کرده بود. از طرفی دیگر او برای عجیب الخلقه‌ها از بازیگران واقعی معلول استفاده کرده است و همچنین فیلم با آنها نه به عنوان کاراکترهای دلسوزی‌برانگیز، بلکه انسان‌های عادی برخورد می‌کند. نهایتا فیلم دارای چنان تصاویر تکان‌دهنده و مفهوم تامل‌برانگیزی است که تا مدت‌ها نمایش‌اش ممنوع بود. یکی از باورنکردنی‌ترین صحنه‌های فیلم زمانی است که «عجیب الخلقه‌ها» طی مراسمی سعی می‌کنند آدم‌های «عادی» را به جمع و رده‌ی خودشان راه بدهند! و البته در پرده‌ی آخر فیلم چه کسی می‌تواند نگاه آنها از زیر کالکسه‌ها را فراموش کند.

The-Innocents-1961-Miles-Peter-Quint-Martin-Stephens-Peter-Wyngarde

۲-معصومان

Innocents

این عناصر آشنا را ممکن است بارها در یک سری از فیلم‌های ترسناک دیده باشید: یک عمارت گوتیک بزرگ با اتاق‌های بی‌شمار، زنی وحشت‌زده‌‌ای با لباس خواب که شمعدانی در دست دارد، سروصداهای غیرقابل‌توضیح از طبقه‌ی بالا و ارواح خبیث! «معصومان» یکی از کلاسیک‌های این دسته از فیلم‌های ترسناک است که این روزها به خاطر تصویربرداری زیبا و حال‌و‌هوای آزاردهنده‌‌اش شناخته می‌شود. فیلم درباره‌ی خانم گیدنز، پرستار بچه‌ای است که برای نگهداری از مایلز و فلورا، دو فرزند یتیم اما ثروتمند به یک عمارتِ بزرگ نقل‌مکان می‌کند. بعد از یک سری از اتقاقات و رازهایی که از گذشته‌ی عمارت فاش می‌شود، خانم گیدنز به این نتیجه می‌رسید که مایلز و فلورا توسط ارواح پرستار و کارگر قبلی خانه تسخیر شده‌اند. «معصومان» به صورت سیاه و سفید فیلمبرداری شده. فیلم علاوه‌بر داشتن بافت بصری به‌یادماندنی‌اش، در زمانی ساخته شد که بیشتر از ترس‌های ناگهانی به اتمسفرسازی اهمیت داده می‌شد. بنابراین اگرچه فیلم بدون جامپ اسکر نیست، اما ویژگی و موفقیت اصلی‌اش مربوط به قرار دادن هرچه بهتر تماشاگر در فضای سرد و جن‌زده‌ی عمارت است.

RosemarysBaby

۳-بچه‌ی رزمری

Rosemary’s Baby

نهایت یک فیلم ترسناک روان‌شناختی که روی دست آن نیامده. شاهکار کلاسیکی از یکی از بزرگ‌ترین کارگردانان سینما، رومن پولانسکی که این اولین و آخرین فیلم روان‌شناختی‌اش نیست، اما بدون شک بهترین‌شان است. فیلم درباره‌ی زن و شوهر جوانی به اسم رزمری و گای است که به ساختمان کهنه و مرموزی در نیویورک سیتی نقل‌مکان می‌کنند؛ آپارتمانی که دست‌کمی از آن عمارت‌های گوتیک و کلبه‌های جنگلی فیلم‌های ترسناک ندارد. مخصوصا با وجود همسایه‌های فضول و عجیبی که نمی‌توان از دست نگاه و حضورشان در خانه فرار کرد. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که با حامله‌شدنِ رزمری، او بیشتر از همیشه از دنیا دور می‌شود و انگار همه سعی می‌کنند تا زمان به دنیا آمدن بچه او را در انزوای مطلق نگه دارند. اگر از صحنه‌ی کابوس‌وارِ هم‌بستر شدن شیطان با رزمری فاکتور بگیریم، در طول فیلم هیچ خبری از هیولا و ارواح و نیروی ماوراطبیعه‌ای نیست. فیلم با استفاده از شخصیت‌پردازی فوق‌العاده و پیچیده‌سازیِ دیوانه‌کننده‌ هویت و رابطه‌ی کاراکترها، ما را مثل رزمری واقعا به مرز جنون می‌کشاند. «بچه‌ی رزمری» یک تریلر تخریبگر روانی درجه‌یک است که فقط از طریق اتمسفرسازی نفسگیر می‌شود. اوجش هم پایان‌بندی فیلم است که هیچ‌وقت نمی‌توان تصویرِ چشمانِ از حدقه‌ بیرون‌زده‌ی رزمری را فراموش کرد!

dontlooknow-makesnosense

۴-حالا نگاه نکن

Don’t Look Now

امکان ندارد حرف از فیلم‌هایی با فضاسازی مورمورکننده شود و خبری از ساخته‌ی نیکولاس روگ نباشد. این فیلم بریتانیایی/ایتالیایی خیلی زود به یکی از فیلم‌های موردعلاقه‌ی این ژانر در بین منتقدان تبدیل شد. فیلمی که در آن دونالد ساترلند و جولی کریستی یکی از بهترین هنرنمایی‌های دوران کاری‌شان را ارائه می‌دهند. این دو نقش زوجی را بازی می‌کنند که یک روز دخترشان در حوضچه‌ی نزدیک خانه‌شان غرق می‌شود. مدتی بعد جان (ساترلند) برای بازسازی یک کلیسای قدیمی مجبور می‌شود با همسرش به ونیزِ ایتالیا نقل‌مکان کنند. مشکلات این دو برای فراموش کردن غم‌شان از جایی شروع می‌شود که جان در ونیز شروع به دیدن دختربچه‌ی قرمزپوشی می‌کند که او را به یاد دخترش می‌اندازد؛ بچه‌ای (بچه‌ای؟) که همیشه او را از پشت سر می‌بینیم و بیشتر از چند ثانیه ظاهر نمی‌شود. در همین حین پلیس دربه‌در دنبال یک قاتل سریالی هم است. بزرگترین ویژگی «حالا نگاه نکن» کاری است که نیکولاس روگ با ونیز کرده است. ما این شهر را به خاطر معماری باشکوه و زیبایش می‌شناسیم، اما فیلم آنجا را آنچنان کلاستروفوبیک، مرطوب و خالی از سکنه به تصویر می‌کشد که شاید بعد از این فیلم سفر به ونیز را از فهرست آرزوهایتان خط بزنید!

the-shining-movie-image

۵-درخشش

The Shining

مگر می‌شود فهرستی از بهترین فیلم‌های ترسناک روان‌شناختی باشد و اسمی از هزارتوی استنلی کوبریک در آن نباشد. واقعا چیزی نمانده که درباره‌ی این فیلم گفته نشده باشد. «درخشش» فیلمی است که تقریبا توسط تمام طرفداران ژانر به عنوان نه تنها یکی، بلکه بهترین فیلم ترسناکی که ساخته شده، شناخته می‌شود. اگرچه در اولین اکران فیلم، منتقدان فیلم کوبریک را به باد انتقاد گرفتند، اما به مرور زمان ویژگی‌های منحصربه‌فرد و درجه‌یک «درخشش» کشف شدند. از بازی‌‌ ترسناک جک نیکلسون گرفته تا صحنه‌هایی که تک‌تک‌شان بدون اغراق شامل اقیانوسی از راز و رمزهای کشف نشده هستند. حالا تماشاگران نسل‌های جدیدتر متوجه می‌شوند که چرا کوبریک ۲ سوم فیلمش را به مقدمه‌چینی فضای هتل اورلوک اختصاص داده است. و اگرچه در فیلم فقط یک قتل داریم، اما فیلم دقیقا به همان چیزی تبدیل شد که روی پوسترش هم نوشته شده بود: شاهکار وحشت مدرن!

blairwitchproject

۶-پروژه‌ی جادوگر بلر

The Blair Witch Project

«پروژه‌ی جادوگر بلر» یک فیلم ترسناک در زیرژانرِ «تصاویر یافت‌شده» است. اگر این فیلم از دستتان در رفته باشد، شاید با دیدن عبارت «تصاویر یافت‌شده»‌ یاد مجموعه‌ی «فعالیت فراطبیعی» و دیگر آثار زشت و خسته‌کننده‌ی این سبک بیافتید و از خودتان بپرسید این فیلم در این فهرست چکار می‌کند؟ اما «پروژه‌ی جادوگر بلر» را دست‌کم نگیرید. علاوه‌بر اینکه از این فیلم به عنوان آغازکننده‌ی موج ساخته‌‌های مدرن این سبک یاد می‌کنند، بلکه خودش هم یکی از بهترین‌های زیرژانر «تصاویر یافت‌شده» است که از عناصر آن به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند. فیلم به خاطر تبلیغاتِ اینترنتی فوق‌العاده‌اش تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم مستقل تاریخ شد. اما این استقبال گسترده بدون عواقب منفی هم نبود. مسئله از این قرار است بسیاری از تماشاگران با امید دیدن خون و خونریزی و مرگ و میر به سینما رفتند، اما حقیقت این است که از «جادوگر بلر» انتظار ارائه‌ی تعریف اولیه‌ی یک فیلم ترسناک را نداشته باشید. در عوض، این فیلم هرچقدر بخواهید در تولید حس آزاردهنده‌ی قرار گرفتن در شرایطی غیرقابل‌توضیح و عصبی‌کننده بی‌نظیر است. وقتی می‌گویم «بی‌نظیر» منظورم این است که شاید به سختی بتوان فیلم دیگری مثل این را پیدا کرد که این‌طوری از طریق اتمسفرسازی چنین تعلیق و تنشِ خفه‌کننده‌ای را خلق کرده باشد. شاید طرفداران سر سه-چهار دقیقه‌ی پایانی فیلم به دو گروه مخالف و موافق تقسیم شده باشند، اما همه قبول دارند که تا قبل از چند دقیقه‌ی پایانی، «جادوگر بلر» در بازی با اعصاب و انتظاراتتان توی خال می‌زند.

385025_orig

۷-آکیولس

Oculus

«آکیولس» اولین ساخته‌ی مایک فلانیگان بود که اتفاقا فیلم دومش «هیس» را هم در زومجی بررسی کردیم. «آکیولس» برخلاف «هیس» که یک اسلشر آشناست، فیلم ترسناک خلاقانه و متفاوتی است. کیلی و تیم، خواهر و برادری هستند که پدرشان ۱۰ سال پیش مادرشان را کشته بود و سعی کرده بود تا آنها را نیز بکشد. کیلی فکر می‌کند آینه‌ی بزرگ و آنتیکی که در انباری داشتند پدرشان را تسخیر کرده بود. اگرچه تیم این خزعبلات را قبول ندارد، اما وقتی کیلی او را راضی می‌کند تا در مراسم شکستن آینه شرکت کنند، این دو کم‌کم متوجه می‌شوند که آره، انگار با یک آینه‌ی شیطانی طرف هستند. نه، انتظار نداشته باشید آینه دست و پا در بیاورند یا از زیرزمین زامبی احضار کند. قدرت آینه ترسناک‌تر از این حرف‌هاست. آینه با دست بردن در دنیای حقیقی اطراف کیلی و تیم آنها را در یک زندان روانی‌کننده و خیالی گرفتار می‌کند. این‌طوری «آکیولس» به معنای واقعی کلمه به ایجاد فضای ناامن و اذیت‌کننده‌ای دست پیدا می‌کند. چون آینه کاری می‌کند که بچه‌ها با دست خودشان، خودشان را در معرض مرگ قرار دهند. خلاصه اینکه در «آکیولس» می‌توانید در قالب این آینه با یکی از قوی‌ترین آنتاگونیست‌های تاریخ فیلم‌های ترسناک ملاقات کنید.

the-tenant-poalnskiindrag

۸-مستأجر

The Tenant

انتظار نداشتید که «بچه‌‌ی رزمری» آخری باری باشد که اسم رومن پولانسکی در این فهرست تکرار شود؟! «مستاجر» که قسمت دیگری از سه‌گانه‌ی «آپارتمان» پولانسکی است، شاید در حد «بچه‌ی رزمری» منسجم و بی‌نقص نباشد، اما اگر دنبال یک تریلر روانکاوانه‌ی دیوانه‌کننده‌ی کلاسیک هستید، کماکان یکی از بهترین‌هایی است که می‌توانید پیدا کنید. داستان درباره‌ی مرد تنهایی به اسم ترلکووسکی (رومن پولانسکی) است که آپارتمانی در یک ساختمان قدیمی در پاریس اجاره می‌کند. وقتی او می‌فهمد که دختر زیبای جوانی که قبلا در این واحد ساکن بوده با پریدن از پنجره خودکشی کرده، ترلکووسکی در راه‌های عجیب‌و‌غریبی شروع به همذات‌پنداری با دختر می‌کند و به این نتیجه می‌رسد که همسایه‌ها قاتل دختر بوده‌اند و می‌خواهند او را هم بکشند. «مستاجر» به معنای واقعی کلمه مثل یک کابوس غیرقابل‌فرار می‌ماند که به مرور آزاردهنده‌تر از قبل می‌شود. پولانسکی با نمایش زاویه‌ی بی‌روحی از شهر زیبا و جذابی مثل پاریس، کاری می‌کند تا حتی وقتی از آن ساختمان پوسیده هم قدم به بیرون می‌گذاریم، نتوانیم یک نفس راحت بکشیم. فیلم دوتا پایان‌بندی دارد؛ در اولی خشونت موهای تن‌تان را سیخ می‌کند و در دومی تنها کاری از دستتان برمی‌آید، تعجب کردن است!

Under-the-Skin-2013

۹-زیر پوست

Under the Skin

«زیر پوست» در نزد مخاطبان چندان مورد استقبال قرار نگرفت، اما تقریبا در تمام فهرست‌های بهترین فیلم‌های سال‌های اخیر منتقدان اسمی از آن دیده می‌شود. جاناتان گلیزر برای ساخت این شاهکار از کتابِ مایکل فیبر نه به عنوان منبع اصلی فیلمش، بلکه فقط به عنوان نقطه‌ی شروعی برای خلق این تجربه‌ی هولناک و منحصربه‌فرد استفاده کرده است. در «زیر پوست» اسکارلت جوهانسون نقشِ بیگانه‌‌ای را بازی می‌کند که در خیابان‌های اسکاتلند چرخ می‌زند و مردها را برای فرستادن به سیاره‌ی خودش سوار ماشینش می‌کند. اولین نکته‌ی فیلم این است که این مردها نه تنها بازیگر نیستند، بلکه روحشان هم خبر ندارد که این اسکارت جوهانسون است که به‌شان پیشنهاد سواری می‌دهند و البته واکنش‌شان هم با دوربین مخفی در حال ضبط شدن است. گلیزر با این تصمیم واکنش‌های واقعی قربانیانِ جوهانسون را ضبط می‌کند. «زیر پوست» اتمسفر خفه‌کننده‌ای دارد که در این زمینه بین بهترین‌های تاریخ سینما قرار می‌گیرد و بدون سکانس‌های جنون‌آمیز هم نیست. برای نمونه باید به سکانس رها کردن آن بچه در کنار دریا اشاره کنم. موسیقی شگفت‌‌انگیز میکا لِوی هم که جهنم را روی سرتان خراب می‌کند. یک فیلم حقیقا وحشتناک اما در عین حال انسانی.

goodnight-mommy-(1)

۱۰-شب‌بخیر مامان

Goodnight Mommy

فیلم اتریشی «شب‌بخیر مامان» یکی از عمیق‌ترین و تلخ‌ترین فیلم‌های ترسناک روانکاوانه‌ای است که وجود دارد. داستان درباره‌ی دو برابر دوقلو است که هرکاری را با هم انجام می‌دهند، از جمع کردن سوسک‌های باغچه تا غذا دادن به گربه‌ها. بعد از اینکه مادر آنها از عمل جراحی صورتش فارغ شده و با صورت باندپیچی‌شده به خانه می‌آید، بچه‌ها درباره‌ی هویت او شک می‌کنند و به مرور زمان به این نتیجه می‌رسند که نکند این مادر واقعی‌‌شان نباشد! این فیلم روایت تکان‌دهنده‌ای از این حقیقت است که غم و اندوه از دست دادن نزدیکان و ناتوانی در پردازش اتفاق بدی که افتاده چگونه ذهن آدم‌ها را به‌طرز جبران‌ناپذیری خراب می‌کند. مخصوصا بچه‌های کوچکی که آمادگی‌ درک فاجعه‌‌های زندگی را هم ندارند. اگرچه بچه‌ها به مرور زمان به موجودات بی‌رحمی تبدیل می‌شوند، اما وقتی متوجه‌ی اتفاقی که برای آنها افتاده می‌شوید، آزاردهنده‌ترین کارهایشان را درک می‌کنید و قلب‌تان از سرنوشت محتوم‌شان به درد می‌آید.

Session-9-still

۱۱-جلسه‌‌ی ۹

Session 9

وقتی فیلم مستقل «جلسه‌ی ۹» در سال ۲۰۰۱ اکران شد، توسط بسیاری به عنوان یک فیلم گیج‌کننده‌ی معمولی شناخته شد، اما طبق معمول چندین سال طول کشید تا طرفداران سرسخت ژانر وحشت آن را کشف کنند. اول از همه، «جلسه‌ی ۹» مثال بارزی از خلق مکانی ترسناک است. اینجا با یک بیمارستان روانی متروکه سروکار داریم که تقریبا تنها لوکیشن فیلم است و کارگردان طوری این مکان را به جای خفقان‌آوری تبدیل می‌کند که اگرچه بیشتر زمان فیلم در روز جریان دارد، اما فضای فیلم کماکان در حد نیمه‌شب هولناک است. جدا از این، در «جلسه‌ی ۹»‌ با یکی از نوآورانه‌ترین و پیچیده‌ترین داستان‌های ترسناک طرفیم که طرفداران این فیلم را بعد از تمام‌ این سال‌ها به بحث و گفتگو درباره‌ی کوچک‌ترین لحظات و دیالوگ‌های فیلم وا می‌دارد. به‌طوری که این روزها «جلسه‌ی ۹» به عنوان یک فیلم کالت شناخته می‌شود. داستان درباره‌ی گروهی کارگر است که برای کار ساختمانی به تیمارستان مذکور می‌روند و یکی از آنها با نوار کاست‌هایی از جلساتِ یکی از بیماران قبلی آنجا که از اختلال چند شخصیتی رنج می‌برده روبه‌رو می‌شود.

تهیه شده در زومجی

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 247 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:16

بنظر می‌رسد مایکروسافت شدیدا جذب ساختار بازی واقعیت افزوده Pokemon Go شده است. آن‌ها طی یک توئیت، به شوخی از سه بازی Halo ،Forza و Crackdown در قالب بازی موبایل Pokemon Go رونمایی کردند. با زومجی همراه باشید.

آیا تمایل به بازی کردن Halo Go دارید؟ این روزا همه محو پدیده‌ای بنام Pokemon Go شده‌اند. بسیاری از کاربران موبایل هرجا هستند به انجام این بازی می‌پردازند از آن تعریف می‌کنند. برخی سازنده‌ها هم حتی به تقلید از سبک آن، بازی‌های مختلفی ساخته‌اند.

طی یک توئیت توسط شعبه بریتانیایی مایکروسافت، یک عکس به اشتراک گذاشته شده که طی آن سه بازی Forza، Halo و Crackdown را در قالب پوکمون گو می‌بینیم. جالب اینجاست که پلتفرم نمایش موبایل ویندوز ۱۰ ( ویندوز فون ۱۰) است.

xbox_pokemon_go_tweet-1152x576

آخر نظر شما چیست؟ آیا با ارائه بازی‌های مختلف در سبک واقعیت افزوده موافق هستید؟

منبع: VG247

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:16

امروز شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد بازی Rise of the Tomb Raider با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه  و رزولوشن 1080p برروی کنسول پلی‌استیشن 4 اجرا خواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز شرکت اسکوئر انیکس تأیید کرد بازی Rise of the Tomb Raider مانند نسخه کنسول ایکس‌باکس وان با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080pبرروی کنسول پلی‌استیشن 4 اجرا خواهد شد. همچنین این شرکت اعلام کرد:

ما همچنان در حال بهینه‌سازی بازی Rise of the Tomb Raider برروی کنسول پلی‌استیشن 4 هستیم و میزان نرخ فریم این بازی از نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پایین‌تر نخواهد آمد.

جالب است بدانید که شرکت اسکوئر انیکس درباره نرخ فریم و رزولوشن بازی‌ها گفته است: «هرچیزی بیشتر از این رزولوشن و نرخ فریم، یک جایزه است». احتمالا این شرکت به کنسول قدرتمند پلی‌استیشن نئو اشاره کرده است که البته هنوز اطلاعات شفافی در دست قرار ندارد.

شرکت سونی چند روز قبل از نمایشگاه E3 کنسول قدرتمند پلی‌استیشن نئو را معرفی کرد ولی در کنفرانس خود از این کنسول رونمایی نکرد. براساس شایعات اعلام شده کنسول پلی‌استیشن نئو امسال عرضه خواهد شد و ما انتظار داریم که شرکت سونی بزودی اطلاعات جدیدی را درباره این کنسول اعلام کند. پلی‌استیشن نئو، جایگزین پلی‌استیشن 4 نخواهد شد و تا آخر نسل هشتم همراه پلی‌استیشن نئو به فروش خواهد رسید. پلی‌استیشن نئو نسخه کنسول قدرتمند شده پلی‌استیشن 4 است.

Rise of the Tomb Raider - PS4

این امکان نیز وجود دارد که شرکت اسکوئر انیکس به پلی‌استیشن نئو اشاره نکرده باشد. به هرحال، این شرکت سخنانی شبیه الان را زمان انتشار بازی Tomb Raider: Definitive Edition در سال ۲۰۱۴ بیان کرده بود. در آن زمان، توسعه دهنده این بازی گفته بود:

هسته گیم‌پلی بازی Tomb Raider به صورت طبیعی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد. هر موردی که فراتر از نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا شود غیرقابل قبول است.

نسخه ویژه جشن ۲۰ سالگی بازی Rise of the Tomb Raider برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی شد. این نسخه از بازی همراه تمامی محتواهای قابل دانلود منتشر شده، یک فصل جدید و پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی منتشر خواهد شد.همچنین تصویر روی جلد این نسخه بسیار شبیه تصویر روی جلد بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection است.

بازی Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration روز ۲۰ مهر برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. کسانی که سیزن‌پس این بازی را برروی کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی خرید‌ه‌اند، به جز پشتیبانی از واقعیت مجازی تمامی محتویات را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: GameSpot

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:16

نخستین قسمت بازی تحسین‌شده‌ی Life is Strange قرار است از فردا ۳۱ تیرماه به‌طور رایگان برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طرفداران اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو دونت ناد (Dontnod Entertainment) به‌زودی می‌توانند اولین اپیزود بازی Life is Strange را بدون پرداخت هزینه‌ای دریافت کنند. قسمت اول این بازی قرار است از فردا، پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه، به‌طور رایگان برای همه‌ی پلتفرم‌های مقصد آن منتشر شود. با این حساب، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان در کنار دو سیستم‌عامل ویندوز و مک، میزبان این اپیزود رایگان خواهند بود.

بازی Life is Strange یک اثر تعاملی ۵ اپیزودی است که داستانی درام-ماورایی را روایت می‌کند. مکس، شخصیت اصلی داستان، دختری علاقه‌مند به عکاسی است که به‌طور ناگهانی توانایی خارق‌العاده‌ای را در وجودش می‌یابد که به او امکان می‌دهد زمان را به عقب بازگرداند. با وجود این، بازی به‌شدت بر روی روابط انسانی تمرکز دارد و صرفاً ماجرایی خیالی را به تصویر نمی‌کشد. این بازی تاکنون عناوین و جوایز متعددی را، از جمله جایزه‌ی بهترین داستان بازی‌های رایانه‌ای از دید بفتا 2016 و جریان‌سازترین بازی ۲۰۱۵ در The Game Award، دریافت کرده است.

استودیو دونت ناد، سازنده‌ی Life is Strange، چندین ماه پیش فصل دوم این بازی را تأیید کرد. این استودیو هم‌اکنون سرگرم ساخت بازی اکشن-نقش‌آفرینی Vampyr است که در سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید در صورت تمایل، نقد و بررسی‌های Life is Strange را، که به قلم محسن وزیری نوشته شده و از اپیزود نخست تا قسمت پنجم بازی را شامل می‌شود، در زومجی مطالعه کنید.

منابع: Eurogamer / The Verge

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:33

سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) همواره به نمایش نبردهای بزرگ و حماسی مشهور بوده است. با این حال خالقین این سریال  اعلام کرده‌اند که مجبور حذف یک صحنه نبرد در فصل اول شده‌اند. با زومجی همراه باشید.

خبر مرتبط

در کنار صحنه‌های درام و داستان فوق‌العاده درگیرکننده سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت»، وجه تمایز این سریال با دیگر محتواهای نمایشی، وجود نبردهای بزرگ و پرهزینه است که نمونه‌های آن را در فصل‌های گذشته و  اپیزودهای Battle of the Bastards، Blackwater و The Watchers on the Wall مشاهده کرده‌ایم. با این حال به مانند اکثر تولیدات تلویزیونی، سریال «بازی تاج و تخت» نیز با مشکلات مالی و کمبود بودجه دست و پنجه نرم کرده، که نتیجه آن بر طبق گفته دیوید  دیوید بنیاف (David Benioff) و دی. بی. وایس  (D. B. Weiss)، خالقین سریال Game of Thrones، حذف یک صحنه نبرد از فصل اول این سریال بوده است.

 دیوید بنیاف و دی. بی. وایس که مهمان پادکست UFC Unfiltered بوده‌اند، در مورد محدودیت بودجه سریال «بازی تاج و تخت» در فصل اول و در نتیجه حذف یکی از کلیدی‌ترین رخدادهای کتاب چنین گفته‌اند:

در فصل اول قرار بود یک صحنه نبرد بزرگ داشته باشیم. «تیریون لنیستر» به دنبال «مانتین» وارد میدان نبرد می‌شود. ما نسبت به فیلم‌برداری این صحنه بسیار هیجان‌زده بودیم. تصمیم داشیم که دوربین را هم سطح با دید پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) قرار داده و به دنبال «مانتین» وارد میدان نبرد شویم و اتفاقات را ببینیم.

اما مشکل بودجه گریبان‌گیر ما شد و نتوانستیم این صحنه را فیلم‌برداری کنیم. این نبرد یکی از بزرگترین نبردهای کتاب بوده و امیدوار بودیم که بتوانیم آن را در قاب تلویزیون به نمایش بگذاریم، اما هیچگاه نتوانستیم این تصمیم را عملی کنیم.

اما از طرفی خالقین سریال «بازی تاج و تخت» نسبت ساخته نشدن این نبرد و حفظ نبردهای حماسی برای فصل‌های بعدی که بودجه بالاتری در اختیار دارند، ابراز خشنودی کردند:

من از ساخته نشدن این صحنه رضایت دارم، زیرا به هیچ عنوان نمی‌توانست در حد و اندازه‌های نبردهایی که در فصل‌های بعدی به نمایش گذاشتیم، ظاهر شود.

پیش از این اعلام شده بود که سریال تلویزیونی Game of Thrones با دو فصل دیگر و مجموعا ۱۳ قسمت به کار خود پایان خواهد داد. همچنین به دلیل وجود صحنه‌های برفی در فصل هفتم، این فصل با تاخیر همراه بوده و در قالب هفت قسمت در تابستان سال آینده از شبکه اچ‌بی‌او (HBO) پخش خواهد شد.

منبع: GameSpot

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:33

گروه OurMine که پیش از این حساب کاربری مدیران رده بالا در سایت‌های اجتماعی هک و سرورهای بازی Pokémon Go را نیز دچاره اختلال کرده بود مسئولیت هک کردن حساب کاربری شوهی یوشیدا را نیز به عهده گرفته است. برای آگاهی از جزئیات با زومجی همراه باشید.

حساب کاربری توییتر شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای جهانی سرگرمی‌های تعاملی سونی (SIE)، توسط گروهی با نام OurMine هک شد. در اولین پیامی که در توییتر توسط این گروه ارسال شده آمده است:

هی، ما OurMine هستیم. ما امنیت شما را آزمایش می‌کنیم.

و پس از آن گفته‌اند:

شما توسط تیم OurMine هک شده‌اید، برای باز پس گرفتن حساب کاربری خودتان از وب سایت ما بازدید کنید.

OurMine در پیامی دیگری که با استفاده از حساب کاربری دزدیده شده‌ی یوشیدا فرستاده مدعی شده که آنها یک گروه هکر نیستند. در این پیام آمده است:

ما یک گروه امنیتی هستیم، نه یک گروه هکر. در صورتی که او با ما تماس بگیرد، حساب کاربری‌اش را سریعاً دریافت خواهد کرد.

OurMine اشاره کرده که تصاحب اکانت یوشیدا به منظور بررسی میزان امنیت حساب کاربری وی بوده است. تعدادی از توییت‌ها  شامل لینک‌های وب سایت و آدرس ایمیل اورماین است، و بنظر می‌آید که یوشیدا بتواند از طریق آنها با اورماین ارتباط بر قرار کرده و اکانتش را پس بگیرد.

ourmine

این گروه به تازگی حساب کاربری بسیاری از مدیران رده بالا در سایت‌های اجتماعی را هدف قرار داده است. در میان آنها می‌توان به ماریسا میر، رئیس یاهو (Yahoo) و حتی جک دورسی مدیر اجرائی خود توییتر نیز اشاره کرد. پیش از اینها، آنها ادعا کرده بودند حساب کاربری توییتر و همچنین پروفایل واین (Vine) مارک زاکربرگ را تصاحب کرده‌اند. طبق گزارش‌ها منبع اطلاعاتی‌ای که برای این هک‌ها استفاده شده روگرفتی از رمز‌های عبور لینکداین (LinkedIn) بوده است.

OurMine همچنین مسئولیت قطعی‌های اخیر سرورهای Pokémon Go را نیز به عهده گرفته است. تصویری از وب سایت آنها، جایی که آنها به هک کردن اکانت یوشیدا و ایجاد اختلال در Pokémon Go اعتراف کرده‌‎اند، را می‌توانید در بالا مشاهده کنید.

در هنگام نگارش این متن، یوشیدا هنوز کنترل اکانت توییتر خودش را بدست نگرفته است.

منبع: Gamespot

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 251 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:33

 پلی‌استیشن 4 RASTA SKULL SMILE AVATAR  ۱.۹۹۰.۹۹پلی‌استیشن 4  BATMAN: ARKHAM KNIGHT PREMIUM EDITION  ۲۹.۹۹۴۹.۹۹پلی‌استیشن 4  LEGO MARVEL’S AVENGERS DELUXE EDITION ۴۱.۹۹۵۹.۹۹پلی‌استیشن 4  LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM DELUXE EDITION ۲۰.۹۹۳۴.۹۹پلی‌استیشن 4  MARVEL PINBALL SEASON 1 BUNDLE ۱۳.۷۹۲۲.۹۹پلی‌استیشن 4  MARVEL PINBALL SEASON 2 BUNDLE ۱۳.۱۹۲۱.۹۹پلی‌استیشن 4  THE AMAZING SPIDER-MAN 2 GOLD EDITION BUNDLE ۲۹.۳۹۵۹.۹۹پلی‌استیشن 4  10 SECOND NINJA X (CROSS-BUY) ۵.۹۹۹.۹۹پلی‌استیشن 4  ARCADE ARCHIVES BOMB JACK ۵.۵۹۹.۹۹پلی‌استیشن 4  BATMAN: ARKHAM KNIGHT ۱۷.۹۹۲۹.۹۹پلی‌استیشن 4  BROFORCE ۷.۴۹۱۴.۹۹پلی‌استیشن 4  DEADPOOL  ۳۴.۴۹۴۹.۹۹پلی‌استیشن 4  GEMINI: HEROES REBORN ۷.۴۹۱۴.۹۹پلی‌استیشن 4  GRAVITY RUSH REMASTERED ۲۰.۹۹۲۹.۹۹پلی‌استیشن 4  INFAMOUS SECOND SON ۱۲.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن 4  INFAMOUS: FIRST LIGHT ۱۰.۴۹۱۴.۹۹پلی‌استیشن 4  INJUSTICE: GODS AMONG US ULTIMATE EDITION ۷.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن 4 LEGO MARVEL AVENGERS ۳۴.۹۹۴۹.۹۹ پلی‌استیشن 4 LEGO MARVEL SUPER HEROES ۷.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن 4 LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM ۷.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن 4 LIFELESS PLANET ۱۵.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن 4 MORTAL KOMBAT X ۲۰.۹۹۲۹.۹۹ پلی‌استیشن 4 NHL 16 ۹.۹۹۳۹.۹۹پلی‌استیشن 4  NOT A HERO ۶.۴۹۱۲.۹۹پلی‌استیشن 4  PUTTY SQUAD  ۷.۴۹۲۴.۹۹پلی‌استیشن 4  SKULLGIRLS 2ND ENCORE (CROSS-BUY) ۱۷.۴۹۲۴.۹۹ پلی‌استیشن 4 THE LEGO MOVIE VIDEOGAME  ۱۱.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن 4 STRIDER  ۷.۵۱۴.۹۹ پلی‌استیشن 4 BATMAN: ARKHAM KNIGHT SEASON PASS  ۱۱.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن 4 BATTLEFIELD 4: BATTLEFIELD 4 NAVAL STRIKE ۰.۰۱۴.۹۹ پلی‌استیشن 4 LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM SEASON PASS  ۸.۹۹۱۴.۹۹ پلی‌استیشن 4 BEAUTIFUL BEACH SUNSET HIQ DYNAMIC THEME  ۱.۴۹۲.۹۹ پلی‌استیشن 4 CLOUDS AND WATER THEME ۰.۹۹۱.۹۹ پلی‌استیشن 4 EVIL BUFFALO SKULL HIQ THEME  ۰.۹۹۱.۹۹پلی‌استیشن 4  RAGE OF THE HUMMINGBIRD HIQ THEME ۰.۹۹۱.۹۹پلی‌استیشن 4  SAVANNA LION HIQ THEME ۰.۹۹۱.۹۹پلی‌استیشن 4SKELETON ROSE HIQ THEME  ۰.۹۹۱.۹۹پلی‌استیشن 3  BATMAN: ARKHAM ORIGINS ULTIMATE BUNDLE ۲۲.۴۹۳۷.۴۹پلی‌استیشن 3  INFAMOUS COLLECTION  ۱۰.۴۹۱۴.۹۹پلی‌استیشن 3  LEGO MARVEL’S AVENGERS DELUXE EDITION ۳۴.۹۹۴۹.۹۹پلی‌استیشن 3  SAINTS ROW IV NATIONAL TREASURE EDITION  ۱۳.۴۹۲۹.۹۹پلی‌استیشن 3  BATMAN: ARKHAM ORIGINS ۷.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن 3  BIONIC COMMANDO REARMED 2 ۴.۹۹۹.۹۹پلی‌استیشن 3  DEADPOOL  ۱۹.۵۹۳۹.۹۹پلی‌استیشن 3  DEVIL MAY CRY HD COLLECTION  ۹.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن 3 DMC DEVIL MAY CRY  ۹.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن 3 EA SPORTS NHL LEGACY EDITION  ۹.۹۹۳۹.۹۹ پلی‌استیشن 3 INFAMOUS 2  ۶.۹۹۹.۹۹ پلی‌استیشن 3 INFAMOUS FESTIVAL OF BLOOD ۳.۴۹۴.۹۹ پلی‌استیشن 3 INJUSTICE: GODS AMONG US ULTIMATE EDITION ۷.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن 3  LEGO MARVEL AVENGERS ۲۷.۹۹۳۹.۹۹پلی‌استیشن 3  LEGO MARVEL SUPER HEROES ۷.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن 3  LEGO BATMAN 2: DC SUPER HEROES ۷.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن 3  LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM ۷.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن 3  MARVEL PINBALL ۵.۹۹۹.۹۹ پلی‌استیشن 3 MORTAL KOMBAT VS DC UNIVERSE DIGITAL ۱۱.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن 3 PLAYSTATION ALL-STARS BATTLE ROYALE  ۹.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن 3 SAINTS ROW GAT OUT OF HELL ۷.۴۹۱۴.۹۹ پلی‌استیشن 3 STRIDER 2 (PSONE CLASSIC) ۲.۹۹۵.۹۹ پلی‌استیشن 3 THE INCREDIBLES (PS2 CLASSIC) ۳.۹۹۹.۹۹ پلی‌استیشن 3 THE LEGO MOVIE VIDEOGAME ۱۱.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن 3 TMNT: DANGER OF THE OOZE ۱۴.۶۹۲۹.۹۹پلی‌استیشن 3  BATMAN: ARKHAM ORIGINS BLACKGATE – DELUXE EDITION  ۱۱.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن 3 BIONIC COMMANDO: REARMED  ۴.۹۹۹.۹۹ پلی‌استیشن 3 MEGAMAN 10 ۴.۹۹۹.۹۹ پلی‌استیشن 3 MEGAMAN 9 ۴.۹۹۹.۹۹پلی‌استیشن 3  STRIDER ۷.۴۹۱۴.۹۹پلی‌استیشن 3  TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES: OUT OF THE SHADOWS  ۶.۸۹۱۴.۹۹پلی‌استیشن 3  BATMAN: ARKHAM CITY ULTIMATE EDITION۷.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن 3  BATMAN: ARKHAM ORIGINS SEASON PASS  ۱۱.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن 3  BATTLEFIELD 4: NAVAL STRIKE ۰.۰۱۹.۹۹پلی‌استیشن 3LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM SEASON PASS ۸.۹۹۱۴.۹۹پلی‌استیشن ویتا10 SECOND NINJA X (CROSS-BUY) ۵.۹۹۹.۹۹پلی‌استیشن ویتا BATMAN: ARKHAM ORIGINS BLACKGATE ۱۱.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن ویتا GRAVITY RUSH ۹.۴۴۱۳.۴۹پلی‌استیشن ویتا INJUSTICE: GODS AMONG US ULTIMATE EDITION ۷.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن ویتا LEGO MARVEL SUPER HEROES  ۵.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن ویتا LEGO NINJAGO: SHADOW OF RONIN ۱۱.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن ویتاLEGO NINJAGO: THE NINDROID AGENDA ۷.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن ویتاLEGO LEGENDS OF CHIMA: LAVAL’S JOURNEY ۷.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن ویتاLEGO MARVEL’S AVENGERS ۱۳.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن ویتا LEGO BATMAN 2: DC SUPER HEROES ۷.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن ویتا LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM ۷.۹۹۱۹.۹۹پلی‌استیشن ویتا MALIYA ۲.۲۴۲.۹۹پلی‌استیشن ویتا PUTTY SQUAD  ۷.۴۹۲۴.۹۹پلی‌استیشن ویتا SKULLGIRLS 2ND ENCORE (CROSS-BUY) ۱۷.۵۲۴.۹۹پلی‌استیشن ویتا THE LEGO MOVIE VIDEOGAME ۱۱.۹۹۱۹.۹۹ پلی‌استیشن ویتاPLAYSTATION ALL-STARS BATTLE ROYALE PS VITA ۷.۴۹۱۹.۹۹PSP JUSTICE LEAGUE: HEROES  ۳.۹۹۹.۹۹ PSPLEGO BATMAN: THE VIDEOGAME  ۳.۹۹۹.۹۹PSPMEGA MAN MAVERICK HUNTER X۴.۹۹۹.۹۹

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:43

برای خیلی از هواداران مارک همیل بهترین کسی است که تا به حال نقش «جوکر» را بازی کرده است و خیلی از هواداران فکر می‌کردند بتمن: شوخی مرگبار (Batman: The Killing Joke) آخرین حضور وی در این نقش خواهد بود اما اینگونه نخواهد بود. با زومجی همراه باشید.

به تازگی اخباری منتشر شده که خبر از حضور مارک همیل پس از انیمیشن «بتمن: شوخی مرگبار» در نقش جوکر می‌دهند. چند سال پیش و پس از انتشار بازی تحسین شده‌ی Batman: Arkham City، مارک همیل که صداپیشگی جوکر را بر عهده داشت بازنشستگی خود از صداپیشگی این شخصیت را اعلام کرد. هواداران از شنیدن این خبر ناامید شدند اما مدتی بعد مارک همیل با بازی Batman: Arkham Knight دوباره به صداپیشگی جوکر باز گشت.

از وقتی که Batman: Arkham Knight منتشر شد، مارک همیل اعلام کرده فقط در صورتی صداپیشگی جوکر را تکرار خواهد کرد که استودیوی برادران وارنر و دی سی انیمیشنی براساس سری «بتمن: شوخی مرگبار» بسازند. حضور مارک همیل در این انیمیشن بلند برای هیچ کدام از هواداران شوکه کننده نبود. با این حال، با حضور همیل در نقش جوکر، به نظر می‌رسید این آخرین حضور وی در این نقش خواهد بود.

به تازگی، یکی از هواداران در هنگام یک پرسش و پاسخ در شبکه اجتماعی توییتر از وی در رابطه با اینکه «شوخی مرگبار» آخرین حضور وی خواهد بود یا نه سوال کرد. همیل در پاسخ به این هوادار گفت به گفتن کلمه خیر بسنده کرد اما پاسخ وی مقداری مبهم بود. ممکن است وی در حال سر کار گذاشتن این هوادار باشد اما اگر اینطور نباشد، این می‌تواند یک خبر فوق العاده برای هواداران بتمن در سراسر دنیا باشد.

mark hamill

«بتمن: شوخی مرگبار» در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۱۶ (۲ مرداد ۱۳۹۵) بر روی دیسک بلوری و به صورت دیجیتال عرضه خواهد شد.

منبع: Comicbookmovie

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 247 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:43

با انتشار بازی‌های جدید برای قابلیت Backward Compatibility،‌ مجموعه بازی‌های این ویژگی برروی ایکس‌باکس وان به رشد خود ادامه می‌دهد. در همین راستا مایکروسافت ۳ بازی ایکس‌باکس 360 دیگر را برای ایکس‌باکس وان عرضه کرده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت بازی‌های جدیدی به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس‌ وان اضافه کرده است. هم اکنون سه بازی دیگر کنسول ایکس‌باکس 360 را می‌توانید بر روی کنسول ایکس‌باکس وان خود تجربه و بازی کنید. این سه بازی عبارتند از: 

  • Half-Minute Hero: Super Mega Neo Climax
  • Flock
  • Tour de France 2009

یکی از نکات جالب این لیست حضور لانس آرمسترانگ بر روی کاور بازی Tour de France 2009 پیش از رسوایی دوپینگ وی است. به نظر می‌رسد با توجه به اتهامات دوپینگ که به ورزشکاران حاضر در  المپیک پیش از این رویداد زده شده، اکنون زمان مناسبی برای انتشار این بازی باشد.

همانند دیگر بازی‌های Backward Compatibility، اگر شما نسخه فیزیکی یا دیجیتالی هر یک از این بازی‌ها را در اختیار داشته باشید، آنها را در لیست بازی‌های آماده برای دانلود (Ready to Download) در قسمت بازی‌ها و اپلیکیشن‌های کنسول ایکس‌باکس وان خواهید دید. کپی‌های فیزیکی را نیز می‌توان در قسمت دیسک درایو کنسول گذاشته و بعد از دانلود بازی‌ها همانند هر بازی دیگری به تجربه‌ی آنها  پرداخت.

در اواسط این ماه، سرانجام بازی Red Dead Redemption به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شد و به انتظار طرفداران آن خاتمه داد. دیجیتال فاندری چندی پیش اجرای  این بازی را روی کنسول ایکس‌‌باکس وان را مورد بررسی قرار داده است و اعلام کرد بازی Red Dead Redemption بر روی کنسول ایکس‌باکس وان عملکرد بهتری نسبت به نسخه ایکس‌باکس 360 خود دارد.

منبع: GameSpot

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 241 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:43